دوشنبه 23 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال کاهش ۵۰ درصدی مبلغ عيدی کارگران در سال آينده، ايلنا

تفاهم بر سر تعيين مبلغ عيدی کارگران براساس روال گذشته در حد وعده ازسوی وزير است و در صورت تصويب پيش نويس اصلاح قانون کار مبلغ عيدی کارگران ۵۰ درصد کاهش خواهد يافت.

ايلنا: نماينده کارگران در کميته اصلاح قانون کار از احتمال کاهش ۵۰ درصدی مبلغ عيدی کارگران در سال ۹۱ خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرامرز توفيقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا تفاهم بر سر تعيين مبلغ عيدی کارگران را براساس روال گذشته در حد وعده ازسوی وزير عنوان کرد و گفت: در صورت تصويب پيش نويس اصلاح قانون کار مبلغ عيدی کارگران ۵۰ درصد کاهش خواهد يافت.

وی با انتقاد از عدم رعايت اصل سه جانبه گرايی در روند پيش نويس اصلاح قانون کار تصريح کرد: لايحه يک جانبه اصلاح قانون کار به زودی به مجلس شورای اسلامی ارجاع می‌شود.

توفيقی ياد آور شد: در حال حاضر تدوين يک‌جانبه اصلاح قانون کار بر خلاف مقاوله نامه‌های بين المللی صورت گرفته است. اين در حاليست که اميدواريم لايحه دستخوش مسائل انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نشود.

به گفته نماينده کارگران در کميته اصلاح قانون کار نمايندگان کارگری و کارفرمايی از طريق مجلس می‌توانند نسبت به بيان ديدگاه‌های خود در زمينه تدوين پيش نويس اصلاح قانون کار اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016