سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۳۰۰ نفر از معلمان بيکارشده استان کردستان هنوز به حقوق خود نرسيده‌اند، موکريان

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - نماينده مريوان در مجلس گفت: ۲۳۰۰ نفر از معلمين استان کردستان که در اوايل انقلاب بدون حکمی از کار برکنار شدند، هنوز به حقوق خود نرسيده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آژانس خبری موکريان وبه نقل از منابع داخلی، اقبال محمدی نماينده مريوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ظهر روز دوشنبه طی تذکر شفاهی در صحن مجلس با استناد بند ۱۱ماده ۲۳ گفت: مدتی است که جمع زيادی از نمايندگان در قالب تذکر و سؤال مشکلات حوزه انتخابيه خود را مطرح می‌کنند، اما متاسفانه اين سوالات و تذکرات بی‌جواب مانده است لذا از هيئت رئيسه می‌خواهم عنايتی به اين موضوع داشته باشند.

وی در تذکر بعدی خود با بيان اينکه حدود ۲۳۰۰ نفر از معلمين استان کردستان که در اوايل انقلاب بدون حکمی از کار برکنار شدند، هنوز به حقوق خود نرسيده‌اند، تصريح کرد: مقام رهبری نيز در سفر خود به اين استان در اين باره دستور اکيد دادند اما متاسفانه هنوز اين ۱۰۰۰۰۰۰۰ پولی که قرار بود از سوی معاونت راهبری رئيس‌جمهوری در اختيار آموزش و پرورش قرار گيرد، پرداخت نشده است و افراد ۲ سال است که در انتظار تحقق وعده مسئولان برای رفع مشکل خود هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016