جمعه 27 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاتکليفی دو تبعه ترکمنستان در زندان اوين، کلمه

باتور شاه محمد اف تبعه کشور ترکمنستان که هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوين است توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام جاسوسی برای روسيه به ۲۰ سال حبس محکوم گرديده است.

بر اساس خبرهای رسيده به کلمه، حکم شاه محمد اف عينا در دادگاه تجديد نظر تاييد شده و وی در حال گذراندن دوران محکوميت خود است. با اين وجود سفارت ترکمنستان و وزارت خارجه اين کشور هيچ تلاشی برای آزادی اين شهروند ترکمن نکرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باتور در ۱۸ تير ۸۸ بازداشت شد و پس از ۵۰ روز انفرادی و ۴ ماه حضور در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات به بند ۳۵۰ منتقل شد. در تمام اين مدت امکان تماس و ديدار با خانواده خود را نداشته است.

شاه محمداف که مبتلا به بيماری کليوی است نياز به رسيدگی خارج از زندان در بيمارستان دارد.

بر اساس اين گزارش، جاری محمد مرادف ديگر شهروند ترکمنستان که دانشجوی علوم سياسی دانشگاه تهران است به ۲۱ سال حبس محکوم شده است و با توجه به اين که خانواده وی در ايران نيستند برای تامين برخی از هزينه های جاری زندان خود کارهای شخصی برخی ديگر از زندانيان را انجام ميدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016