جمعه 27 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غوغای بيکاری در ايلام، موکريان

عضو شورای اسلامی شهر ايلام با بيان اينکه بيکاری در اين شهر غوغا می‌کند، گفت: نمی‌شود که همه جوانان ايلام گاوداری کنند، تجارت کنند و يا به شغل‌های اينچنينی بپردازند بلکه بايد چاره‌ای اساسی برای اشتغال در ايلام انديشيده شود.

به گزارش آژانس خبری موکريان و به نقل از خبرگزاری های داخلی، عباس فرهاديان ظهر امروز در نشست استاندار ايلام با اعضای شورای اسلامی شهر ايلام اظهار داشت: سال گذشته يکی از بازرسان وزارتخانه‌ها به استان ايلام سفر کرد و در ديداری که با هم داشتيم مشکل بيکاری را با وی مطرح کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: به صورت محرمانه به ايشان گفتم که به هر خيابان، کوچه و محله‌ای که می‌خواهيد و در هر منزلی که شما انتخاب می‌کنيد مراجعه می‌کنيم متوجه می‌شويد که در هر منزل ايلامی دو تا سه دانش‌آموخته بيکار وجود دارد.

اين مسئول اضافه کرد: استاندار ايلام، اصحاب رسانه‌ها، مسئولان استان، دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و هر کسی که صدای من را می‌شنود و يا مطلب من ‌را می‌خواند بداند که بيکاری جوانان در استان ايلام غوغا می‌کند.

فرهاديان تصريح کرد: نمی‌شود همه جوانان ايلام گاوداری کنند، تجارت کنند و يا به شغل‌های اينچنين بپردازند بايد چاره‌ای اساسی برای آنان انديشيده شود.

عضو شورای اسلامی شهر ايلام گفت: بيکاری روح جوانان ايلامی و خانواده‌های آنان را به شدت می‌آزارد و رنج فراوان می‌دهد.

وی ادامه داد: موضوع ديگری که بايد در اين جلسه طرح شود که با رفع آن بسياری از مشکلات برطرف می‌شود بحث اعتبارات است.

اين مسئول اضافه کرد: به واسطه بودجه‌های کم اختصاص يافته به شورای شهر ايلام شرمنده اصحاب ورزش، فرهنگ و ... در ايلام شده‌ايم.

فرهاديان تصريح کرد: بدون اعتبار امکان هيچ کار و فعاليتی نيست از اين رو نمی‌توان برنامه‌های تدوين شده شورای اسلامی شهر ايلام را اجرايی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ايلام گفت: اميدوارم مهندس اعلايی استاندار ايلام در رفع مشکلات شورای شهر ايلام تلاش ويژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار بخشی از مشکلات مردم و شورای اسلامی شهر ايلام که خدوم مردم هستند را برطرف می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016