جمعه 27 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شیخ قدرت الله علیخانی: با طرح مادام العمر شدن حقوق مدیران سیاسی مخالفم، ایلنا

ایلنا: عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی گفت: با ارایه طرح مادام العمر شدن حقوق مدیران سیاسی از سوی نمایندگان مجلس مخالفم.

شیخ قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به اینکه طرح مادام العمر شدن حقوق مدیران سیاسی از جمله طرح‌هایی است که اخیرا و به اصرار شمار کثیری از نمایندگان مجلس ارایه شده است، افزود: به نظر می‌رسد که پیگیری چنین طرح‌هایی آن هم از سوی مجلسی که اکثریت آن را اصولگرایان برعهده دارند چندان تناسبی با نیازهای امروز جامعه ندارد.

وی افزود: متاسفانه امروزه بالا بودن نرخ تورم و مشکلات اقتصادی، شرایط دشواری را برای مردم فراهم کرده است و به جاست که برخی همکاران محترم به جای اولویت دادن به ارایه چنین طرح‌هایی، اولویت‌های فراگیرتری را که مصالح عموم در آن لحاظ می‌شود را در نظر داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح از آن جا که در بردارنده بار مالی است از سوی شورای نگهبان رد خواهد شد و از ابن بابت نگرانی وجود ندارد، اما بد نیست که با در نظر داشتن مشکلات اقتصادی که گریبان گیر مردم شده است مجلس به عنوان زبان گویای ملت، بیش از گذشته به اولویت بندی صحیح طرح‌های خود بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016