جمعه 27 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معامله احمدی نژاد با رهبری در جریان رای اعتماد مجلس به وزیر اقتصاد، جرس

جرس: به گزارش منابع خبری جرس از تهران در حالی که بعد از برملا شدن اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مقامات بانکی همه قرائن از استیضاح وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد خبر می داد، علی لاریجانی در مخالقت با این استیضاح سخن گفت و شمس الدین حسینی در تاریخ ۹ آبان ماه از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر باقی ماند.

چرخش ۱۸۰ درجه ای علی لاریجانی رئیس مجلس در پی تماس دفتر رهبری و ابلاغ پیام آقای خامنه ای به وی بوده است. محمود احمدی نژاد شب قبل از استیضاح با مقام رهبری ملاقات می کند. از مفاد این ملاقات خبری در دست نیست. اما بلافاصله بعد از این ملاقات طولانی علی لاریجانی باخبر می شود که باید از وزیر اقتصادی که در زمان وزارت وی بزرگترین اختلاس تاریخ ایران اتفاق افتاده است دفاع کند و دفاع هم می کند و به وکلا هم حالی می کند که به وی اقتدا کنند و آنها نیز چنین می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع خبری جرس محافل سیاسی تهران بر این عقیده اند که عقب نشینی رهبری در برابر احمدی نژاد به دلیل اسناد محرمانه ای است که احمدی نژاد از دفتر رهبری در دست دارد. رای اعتماد نمایندگان به وزیر اقتصاد حق السکوتی است که آقای خامنه ای برای افشانشدن اسناد محرمانه یادشده به باند رئیس دولت می پردازد. در تاریخ جمهوری اسلامی هیچگاه رهبری تا این اندازه ضعیف نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016