پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر جوانفکر با عارضه ناراحتی قلبی در بيمارستان بستری شد، ايرنا

تهران - رييس بيمارستان سجاد گفت: علی اکبر جوانفکر مديرعامل ايرنا به علت ناراحتی قلبی 'آنژين صدری ناپايدار' در بيمارستان سجاد بستری شده است.

' ابوالفضل هاشمی' عصر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسی ايرنا افزود: مدير عامل ايرنا صبح امروز به دنبال استرس روحی دچار علايم بی حالی ، عرق سرد و درد جلوی سينه و بازوی چپ شد که اينها از علايم گرفتگی عروق قلب به شمار می رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر 'محمد کاظم ترقی' پزشک معالج جوانفکر نيز اظهار داشت: علام ناراحتی وی پس از استفاده از ' نيترو گليسيرين ' زيرزبانی و وريدی کمتر شده است.

وی، با بيان اينکه در بيمارهای قلبی هميشه احتمال خطر و تشديد ناراحتی وجود دارد، گفت: جوانفکر بايد در امروز و فردا - جمعه - در بخش مراقبت های ويژه ی بيمارستان سجاد بستری شود و صبح شنبه برای آنژيو گرافی عروق کرونر به بيمارستان جماران منتقل شود.

مدير عامل ايرنا صبح امروز ساعت ۱۰:۳۰ در خبرگزاری جمهوری اسلامی دچار ناراحتی قلبی شد که پس از حضور تيم اورژانس و مداوای اوليه به بخش مراقبت های ويژه بيمارستان سجاد منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016