جمعه 4 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده ناجا: مستندسازان و گروه‌هاي موسيقي با مجوز وزارت ارشاد مي‌توانند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارجي رسمي و غيرفارسي همكاري كنند، ایسنا

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان، اهداف بلندمدتي براي تغيير روش زندگي و ترويج فرهنگ غرب را در ايران پيگيري مي‌كنند گفت: گروه‌هاي موسيقي و مستندسازان تنها با دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌توانند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارجي رسمي و غيرفارسي همكاري داشته باشند.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره فعاليت و همكاري برخي خوانندگان زيرزميني داخل كشور با شبكه‌هاي ماهواره‌اي گفت: شبكه‌هاي ماهواره‌اي خصوصا شبكه‌هاي فارسي زبان كه عمدتا از منابع مالي سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن تغذيه مي‌شوند با اهداف خاص و براي ايجاد تغييرات فرهنگي، اثرگذاري سياسي و گاها به عنوان اتاق فرمان اغتشاشات در داخل استفاده مي‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: معمولا شبكه‌هاي ماهواره‌اي كار عمليات رواني را بر عهده دارند و آن شبكه‌هايي كه عمليات رواني انجام نمي‌دهند اهداف بلندمدت براي تغيير روش زندگي و ترويج فرهنگ غربي را پيگيري مي‌كنند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه اساسا همكاري با اين شبكه‌ها ممنوع است، به ايسنا گفت: با افرادي كه با اين شبكه‌ها همكاري مي‌كنند برخورد مي‌شود و همكاري با شبكه‌هاي خارجي رسمي و غيرفارسي نيز منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

وي تصريح كرد: مستندسازان يا گروه‌هاي موسيقي تنها با دريافت مجور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌توانند با اين شبكه‌هاي خارجي همكاري داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016