جمعه 4 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسينيان در گفت‌وگو با ايسنا: تصميم‌گيري‌هاي جبهه پايداري، منوط به رفتارانتخاباتي اصلاح‌طلبان است

رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس، با اشاره به فعاليت‌هاي جبهه پايداري براي انتخابات پيش رو گفت كه تصميم‌گيري اين جبهه براي نحوه‌ي ليست‌دهي در انتخابات به چگونگي ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات بستگي دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: ما در جبهه پايداري تمام تلاشمان را به كار برديم تا وحدتي با ساير اصولگرايان ايجاد شود و در اين راستا پيشنهادات مختلفي داديم كه يكي از آنها تغيير برخي افراد بر مبناي منشور جامعتين بود اما متاسفانه جواب مثبتي نشنيديم و از پنج پيشنهاد ارايه شده حتي يكي از آنها هم مورد قبول واقع نشد.

وي افزود: ما باز هم براي اثبات حسن ظن خود خدمت بزرگان قوم رسيديم و پيشنهاد ديگري داديم كه هياتي از طرفين تشكيل شود تا تلاش كنيم ليست واحدي كه مورد قبول مردم حزب‌الله باشد به تصويب برسد اما در اين‌باره هم جواب مثبتي نشنيده‌ايم.

اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي اضافه كرد: ما باز هم تلاش مي‌كنيم تا راه‌هايي را براي رسيدن به ليست مشترك با اصولگرايان پيدا كنيم تا به توافق، جمع‌بندي و وحدت با جبهه متحد اصولگرايان دست پيدا كنيم اما نتيجه‌ي اين تلاش‌ها به واكنش جبهه متحد اصولگرايان بستگي دارد.

حسينيان در پاسخ به سوالي درباره‌ي احتمال ارايه‌ي ليست جداگانه از سوي جبهه پايداري در صورت عدم دستيابي به وحدت با ساير اصولگرايان گفت: در اين صورت بايد صف‌آرايي و آرايش انتخاباتي را ارزيابي كنيم؛ اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهي شده در انتخابات نيايند يك تصميم مي‌گيريم اما اگر سازماندهي شده وارد انتخابات شوند بايد تصميم ديگري گرفت، لذا بايد صبر كرد و ديد كه آرايش انتخاباتي بر چه اساس صورت مي‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان به صورت سازماندهي شده به انتخابات ورود نكنند قطعا بايد رقابتي ايجاد شود و نمي‌شود گروهي ليست بدهند و از همه‌ي مردم بخواهيم به آن ليست واحد راي دهند؛ قطعا بايد نوعي رقابت باشد تا تحريك و تشويق بيشتري اتفاق بيفتد و دست مردم هم در انتخاب صالح و اصلح بازتر شود تا مردم تصميم‌گيري و انتخاب بهتري داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016