یکشنبه 6 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه آيت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در مورد قتل رافق تقی‌اف، نويسنده آذربايجانی: خداوند قهّار را شکرگزاريم!

بسمه تعالی

«ألَمْ یَعْلَمُوا أَنَّهُ مَن یُحَادِدِ اللّهَ وَرَسُولَهُ فَأنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدًا فِيهَا ذَلِکَ الْخِزْیُ الْعَظِيمُ».(توبه: ۶۳)

مردم مسلمان و متدين آذربايجان،

خداوند قهّار را شکرگزاريم که دست انتقام حضرتش از آستين غيور مردان مسلمان ظاهر گرديد و فرد خبيثی را که به ساحت مقدس اسلام و نبی مکرم اهانت می‌کرد، به جهنم فرستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدون ترديد کسی که اين حکم الهی را جاری و دل مسلمين را شاد ساخت، نزد خداوند اجر و پاداش بزرگ خواهد داشت.

دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان آزاده و جوانان غيرتمند اجازه نخواهند داد توطئه‌های شوم استکبار جهانی و صهيونيسم بين‌‌الملل در اهانت به مقدسات اسلام عملی گردد و عناصر خودباخته و دين‌فروش را به سزای اعمال ننگين خود خواهند رساند.

اينجانب ضمن تبريک به مسلمانان جهان، خصوصاً مردم غيور آذربايجان، ياد و خاطره مرجع والامقام و فقيد شيعه، حضرت آيت‌الله العظمی فاضل لنکرانی۱ را که فتوای مهدورالدم بودن اين ملحد و مرتد را صادر فرمودند، گرامی داشته و علوّ درجات ايشان را از خداوند بزرگ خواستارم.

محمدجواد فاضل لنکرانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016