سه شنبه 8 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی قانون "کاهش رابطه با انگليس" را به دولت ابلاغ کرد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس مجلس عصر امروز قانون "کاهش رابطه با رژيم سلطنتی انگليس" را برای اجرا به رئيس جمهوری کشورمان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی عصر امروز قانون کاهش روابط جمهوری اسلامی ايران با رژيم سلطنتی انگليس را برای اجرا به محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری کشورمان ابلاغ کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق ماده يک قانون مدنی، رئيس جمهور موظف است پس از ابلاغ قوانين به وی از سوی رئيس مجلس، ظرف ۵ روز از تاريخ ابلاغ، قانون را برای اجرا به دستگاه‌های اجرايی ذيربط ابلاغ کند.

به گزارش فارس، نمايندگان مجلس شورای اسلامی در پی مواضع خصمانه رژيم سلطنتی انگليس عليه جمهوری اسلامی ايران و نيز اقدام اخير اين کشور در تحريم بانک مرکزی کشورمان و حمايت انگليس از آشوبگران در جريان فتنه ۸۸، طرح کاهش رابطه با رژيم سلطنتی بريتانيا را ارائه دادند که با رای قاطع وکلای ملت در جلسه علنی ۲۹ آبان به تصويب رساندند که به موجب آن وزارت امور خارجه موظف شد از تاريخ لازم‌الاجرا شدن اين قانون ظرف ۲ هفته روابط سياسی جمهوری اسلامی ايران با رژيم سلطنتی انگليس را به سطح "کاردار" تنزل دهد.

برپايه اين گزارش، رئيس مجلس شورای اسلامی در حالی عصر امروز قانون کاهش روابط با رژيم سلطنتی انگليس را برای اجرا به رئيس جمهور ابلاغ کرد که جمعی از دانشجويان کشورمان مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع کرده و نسبت به مواضع خصمانه اين کشور عليه ايران اعتراض کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016