چهارشنبه 9 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلينتون: حمله به سفارت بريتانيا اهانت به جامعه بين المللی است، العربيه

دبی- العربيه .نت - در واکنش به حمله تظاهر کنندگان به سفارت بريتانيا هيلاری کلينتون، وزير خارجه، آمريکا روزچهارشنبه ۳۰-۱۱-۲۰۱۱ گفت" حمله به سفارت بريتانيا اهانت به جامعه بين المللی" است.

به گزارش خبرگزاری رويترز وزير خارجه آمريکا که برای شرکت در کنفرانس توسعه جهانی در کره جنوبی بسر می برد در يک کنفرانس خبری با اشاره به حمله برخی تظاهر کنندگان به سفارت انگليس اظهار داشت حمله به سفارت انگليس نه تنها اهانت به ملت بريتانيا است بلکه اهانت به جامعه بين المللی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلينتون افزود ما با تمام امکاناتی که در دست داريم آماده ام که به کشورها کمک کنيم تا بتوانند از ديپلماتها حمايت کنند واز ايران می خواهيم که به تعهدات خود درقبال حفاظت از ديپلماتها و سفارتهای خارجی عمل کند.

روز سه شنبه برخی از تظاهرکنندگان با هجوم به سفارت انگليس درتهران پرچم بريتانيا را سوزاندند و بجای آن پرچم جمهوری اسلامی را برافراشتند.

ازسوی ديگر دولت بريتانيا پس از اين حادثه طی بيانه ای که از وزارت خارجه اين کشورمنتشر شد به ايران هشدار داد که با عواقب جدی اين اقدام روبرو خواهد شد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016