جمعه 11 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست بایدن از ترکیه برای فشار و تحریم های بیشتر علیه ایران، العربیه

جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه 2-12-2011 ضمن تآکید بر ضرورت پایان دادن به سرکوب معترضان سوری گفت" بشار اسد باید از قدرت کناره گیری کند".

به گزارش تلویزیون العربیه به نقل ازخبرگزاری فرانسه جو بایدن که برای گفت و گو با مقامات ترکیه در باره تحولات منطقه به آنکارا سفر کرده، در مصاحبه با روزنامه "حریت" از موضع قاطعانه ترکیه در برابر رژیم سوریه استقبال کرد و گفت، موضع ترکیه و آمریکا در باره سوریه کاملا روشن است" رئیس جمهور سوریه باید از قدرت کناره گیری کند تا شرایط برای انتقال مسالمت آمیز قدرت در این کشور فراهم شود".

معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین در دیدار با مقامات ترکیه در باره بحران اتمی جمهوری اسلامی نیز با آنان گفت وگو کرد و خواستار فشار و تحریم های بیشتری از آنکارا علیه جمهوری اسلامی ایران شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال کمیسر عالی سازمان ملل در امور حقوق بشر امروز در ژنو اعلام کرد که رژیم دمشق باید بخاطر جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده است، مجازات شود.

خانم ناوی پیلای که در آغاز جلسه اضطراری شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی وضعیت سوریه سخن می گفت، افزود، تا کنون بیش از 4 هزار نفر در جریان اعتراضات سوریه کشته شدند و تنها در ماه نوامبر 56 کودک سوری بدست ماموران حکومتی به قتل رسیدند.

شایان ذکر است در گزارشی که این هفته توسط یک کمیته مستقل از کارشناسان سازمان ملل ارایه شده آمده است که ماموران حکومتی در سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016