شنبه 12 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک کارشناس اقتصادی: مرکز آمار ایران با آمار بیکاری بازی می‌کند، ایلنا

یک کارشناس اقتصادی ادعای مرکز آمار ایران را در رابطه با کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری در ایام تابستان نسبت به مدت مشابه تکذیب کرد و گفت: یک فرد با دو ساعت کار در هفته را نمی‌توان شاغل محسوب کرد.

مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در ایران تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت یارانه واحدهای تولیدی میزان اخراج و تعطیلی واحدهای تولیدی در ایران روز به روز در حال افزایش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این کارشناس اقتصادی پرداخت تسهیلات کوتاه مدت اشتغالزایی را غیر اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی موجب هدر رفتن منابع مالی اقتصادی در کشور شده است.

تقوی با تاکید بر لزوم توسعه سیاست‌های اشتغال زایی در کشور یاد آور شد: در حال حاضر دولت تنها با سرمایه گذاری‌های بزرگ می‌تواند اشتغال ایجاد کند.

این کارشناس اقتصادی از روند تدریجی رکود تورمی در اقتصاد ایران خبر داد و گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و عدم پرداخت یارانه واحدهای تولیدی کشور رکود تورمی در اقتصاد ایران همچنان رو به افزایش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016