شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرکت چينی هوآوی فعاليت هايش را در ايران محدود می کند، راديو بين المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - شرکت چينی فن شناسی ارتباطات "هوآوی" با اشاره به وضعيت بيش از پيش پيچيدۀ ايران اعلام کرد که فعاليت هايش را در ايران توسعه نمی دهد.

شرکت چينی ارتباطات "هوآوی" اعلام کرد که فعاليت هايش را در ايران کاهش می دهد. شرکت "هوآوی" در ايران خدمات فنی در اختيار شرکت های دولتی قرار می دهد. در توضيح اين تصميم شرکت "هوآوی" به «وضعيت بيش از پيش پيچيدۀ ايران» اشاره کرده بی آنکه توضيح بيشتری در اين زمينه ارايه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شرکت چينی با انتشار بيانيه ای اعلام کرده است که به طور داوطلبانه فعاليت هايش را در ايران محدود می کند، يعنی به جای گسترش دامنۀ فعاليت هايش تنها به ارایۀ خدمات به مشتريان موجودش ادامه می دهد. در اين بيانيه می خوانيم : «شرکت هوآوی همچنان خدمات ضروری را در زمينۀ شبکه های ارتباطی در اختيار مشتريان ايرانی قرار می دهد».

شرکت "هوآوی" در نوامبر گذشته در واکنش به برخی اخبار و انتقادها گفته بود که هرگز در هيچ کجای دنيای خدمات فنی در اختيار هيچ دولتی برای شنود مکالمات تلفنی افراد يا برای فيلتر کردن صفحات اينترنتی قرار نداده است.
با اين حال، شرکت چينی ارتباطات هيچ توضيحی در خصوص کم کردن دامنۀ فعاليت های خود و دلايل اين تصميم ارايه نکرده است.
چين مهمترين شريک تجاری ايران به شمار می رود و دو کشور دامنۀ مبادلات اقتصادی خود را همزمان با افزايش و تشديد تحريم های کشورهای غربی عليه ايران گسترش داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016