دوشنبه 21 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانک‌ مرکزی نرخ سکه‌های بانکی را افزايش داد، دلار آزاد ۱۳۴۷ تومان، مهر

بانک مرکزی امروز دوشنبه با وجود کاهش نرخ طلا در بازارهای جهانی، قيمت انواع سکه بانکی را افزايش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قديم امروز دوشنبه در بازار ۶۱۰ هزار تومان، طرح جديد ۵۸۵ هزار تومان، نيم سکه ۲۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۵ هزار تومان و گرمی ۷۶ هزار تومان است که به جز نرخ سکه طرح جديد که حدود ۳ هزار تومان کاهش يافته است، قيمت ساير سکه ها تغييری نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بانک مرکزی امروز نرخ انواع سکه بانکی را افزايش داد، به طوريکه قيمت سکه طرح جديد را ۵۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان، نيم سکه را ۲۵۴ هزار و ۲۸۰ تومان، ربع سکه را ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان و گرمی را ۷۱ هزار و ۷۶۰ تومان تعيين کرد، اين نرخها روز گذشته به ترتيب ۵۲۶ هزار و ۲۴۰ تومان، ۲۵۳ هزار و ۲۴۰ تومان، ۱۲۶ هزار و ۸۸۰ تومان و۷۱ هزار و ۲۴۰ تومان بودند.

بانک مرکزی در حالی قيمت سکه های بانکی را افزايش داد که امروز نرخ طلا در بازارهای جهانی با کاهش نسبت به روز گذشته مواجه شده است.

نرخ هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی با روندی کاهشی ۱۶۷۸ دلار و هر گرم طلای زرد ۱۸ عيار در بازار داخلی با کمی کاهش ۵۵ هزار تومان شد.

صرافان بازار قيمت هر دلار آزاد را با ۶ تومان افزايش ۱۳۴۷ تومان و هر يورو را با ۱۲ تومان کاهش ۱۸۲۵ تومان اعلام کردند، بانک مرکزی هم نرخ رسمی دلار را اندکی افزايش داد و قيمت آن را ۱۰۹۵ تومان اعلام کرد، اما نرخ يورو را کمی کاهش داد و نرخ آن را ۱۴۶۲ تومان تعيين کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016