چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تبريک دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه های ايران به مناسبت ۲۸ امين سالروز تولد ضياء نبوی

امسال سومين شب يلدايی است که دانشجويان اين سرزمين دربند به سر می برند. دانشجويانی که جرمشان دفاع از يکی از بديهی ترين حقوق خود، يعنی حق تحصيل بوده است اکنون به جای کلاس درس در زندان ها هستند. نظامی که بسياری از حقوق ملت را زير پا گذاشته است امروز حتی حق ادامه تحصيل چند دانشجو را برنتافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شب يلدايی ديگر فرا رسيده است و ضياء نبوی از دانشجويان ستاره دار به همراه دو دانشجوی ستاره دار ديگر مهديه گلرو و مجيد دری و ديگر ستاره های سرزمين مان در زندان هستند. ما دانشجويان و دانش آموختگان ليبرال دانشگاه های ايران با تبريک ۲۸ امين سالروز تولد ضياء نبوی به وی و خانواده و دوستانش اعلام می داريم که از حق تحصيل همه مردم بدور از هر گونه تبعيضی دفاع می کنيم. و آرزو می کنيم که سال آينده ضياء نبوی به همراه ديگر دانشجويان شجاع اين سرزمين که در کنج زندان ها گرفتار هستند در کنار خانواده های خويش باشند. باشد که شب يلدای وطن هر چه زودتر به سر آيد و صبح آزادی طلوع کند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016