دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: حاکمان کشورهای سلطه‌گر مسيحی نيستند، قيام مستضعفان آمريکا نزديکی رجعت حضرت مسيح‌ را نويد می‌دهد، ايسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اقدام افتخارآميز تيم فوتبال ارامنه اصفهان در خودداری از مسابقه با نماينده رژيم صهيونيستی، اين وعده الهی را که حضرت مهدی‌(عج) و حضرت مسيح‌(ع) در قدس نماز به پا خواهند داشت، تفسير کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمد‌رضا نقدی در آيين تجليل از ورزشکاران ارامنه جوانمرد و حامی مردم فلسطين که در سالروز ميلاد حضرت مسيح‌(ع) به مناسبت خودداری تيم فوتبال سوان ارامنه اصفهان از انجام مسابقه با نماينده رژيم صهيونيستی برگزار شد، اظهار کرد: وجود دو عامل جوانمردی و ظلم‌ستيزی برآمده از فرهنگ اصيل ايرانی موجب شد ورزشکاران ارمنی کشورمان با نفی رژيم صهيونيستی، اين حرکت بيدارگر و افتخارآميز را به نمايش بگذارند.

وی با اشاره به آياتی از قران کريم و انجيل درباره وحدت و ظلم‌ستيزی، خاطرنشان کرد: ظلم‌ستيزی و دفاع از مظلوم، آموزه مسيحيت و اقتضای ايمان به حضرت عيسی‌(ع) است. ورزشکاران جوانمرد ما از هر قوم و آيينی که باشند، نمی‌توانند در برابر جنايات رژيم منحوس صهيونيستی سکوت کنند و اگر امروز هم حضرت مسيح‌(ع) در ميان ما حضور داشت، لحظه‌ای را در مبارزه با ظلم و استکبار از دست نمی‌داد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين‌که "حاکمان کشورهای سلطه‌گر مسيحی نيستند"، افزود: ادعای مسيحی بودن حاکمان کشورهای مستکبر، همچون ادعای شاه خائن در اعتقاد به تشييع و جنايتکاران آل خليفه در اعتقاد به آموزه اهل سنت، دروغی بيش نيست و ان‌شاء‌الله با قيام مستضعفان مسيحی و حاکم شدن مسيحيت واقعی در کشورهای اروپايی و آمريکايی، صلح و عدالت برای هميشه در جهان برقرار می شود.

نقدی با بيان اين‌که "قيام مستضعفان آمريکايی نويد بخش رجعت قريب‌الوقوع حضرت مسيح‌(ع) است، اظهار کرد: مردان آسمانی که خداوند وعده آمدنشان را داده است، قطعا می‌آيند و امروز بايد بگوييم که قرار ما و مسيحيان با حضرت مهدی‌(ع) و حضرت عيسی در قدس شريف خواهد بود.

وی در پايان ضمن گرامی داشتن ياد شهدای ارامنه، وحدت کنونی بين اقوام و اديان کشور را حاصل خون اين شهدا عنوان کرد.

بر اساس اين گزارش، تيم سوان اصفهان در مسابقات المپيک جهانی ارامنه در شرايطی که نمايندگی رسمی جمهوری اسلامی را بر عهده نداشت، از انجام مسابقه با نماينده رژيم صهيونيستی خودداری کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016