گفتوگو نباشد، یا خشونت جای آن میآید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان![]()
خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 آبان» نماينده اروميه در مجلس: خشک شدن درياچه اروميه فاجعه انسانی به دنبال دارد، ايلنا11 آبان» انتقاد نماينده مردم اروميه از اجرا نشدن دستورات رئيس مجلس درباره درياچه اروميه، فارس
بخوانید!
9 بهمن » جزییات بیشتری از جلسه شورایعالی امنیت ملی برای بررسی دلایل درگذشت آیتالله هاشمی
9 بهمن » چه کسی دستور پلمپ دفاتر مشاوران آیتالله هاشمی رفسنجانی را صادر کرد؟
پرخواننده ترین ها
» دلیل کینه جویی های رهبری نسبت به خاتمی چیست؟
» 'دارندگان گرین کارت هم مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا میشوند' » فرهادی بزودی تصمیماش را برای حضور در مراسم اسکار اعلام میکند » گیتار و آواز گلشیفته فراهانی همراه با رقص بهروز وثوقی » چگونگی انفجار ساختمان پلاسکو را بهتر بشناسیم » گزارشهایی از "دیپورت" مسافران ایرانی در فرودگاههای آمریکا پس از دستور ترامپ » مشاور رفسنجانی: عکس هاشمی را دستکاری کردهاند » تصویری: مانکن های پلاسکو! » تصویری: سرمای 35 درجه زیر صفر در مسکو! نماينده اروميه: آقای رئيسجمهور پول نفت به جای حساب ذخيره، در حساب شخصی کيست؟ خبرآنلاينمجلس - نادر قاضیپور از رويکرد دولت نسبت به تصويب قانون حمايت از بيکاران انتقاد کرد و هشدارهايی به برخی وزرا و تذکری هم به معاون رئيسجمهور داد. به گزارش خبرآنلاين، نماينده اروميه با بيان اينکه با تصويب قانون بيکاری، يکی از با ارزشترين تصميمات مجالس در ارتباط با آسيب پذيرترين اقشار جامعه، به تصويب رسيد، گفت: آقای وزير جهاد و آقای وزير بازرگانی به شما هشدار میدهم که از اين طرح دفاع کنيد. چرا در روزنامه دولت، به نقل از آقای ميرتاجالدينی، مطالب کذبی عليه اين مصوبه چاپ شد؟ آن هم در مورد قانونی که آثار اجتماعی و اقتصادی و سياسی و امنيتی مثبتی دارد. گزيده نطق امروز وی از اين قرار است: · امروز چهارمين روز ثبت نام در انتخابات مجلس نهم است. چرا برخی در اين انتخابات شرکت نمی کنند؟ مگر ديد ملی ندارند که ديگران را به حضور در انتخابات تشويق نمیکنند؟ من روز شنبه اولين نفری بودم که در اروميه ثبت نام کردم و به وظيفهام در قبال نظام عمل کردم. · اقطر کوچولو، به نوکری برای آمريکا پايان بده و گرنه مورد غضب مردم ايرن بزرگ قرار می گيريد! · آقای بهمنی چرا بازار ارز و سکه را کنترل نمی کنيد؟ چرا اقتصاد را دستوری میکنيد و از افراد صاحب نظر استفاده نمیکنيد؟ سود حاصله از فروش ارز و سکه کجا میرود؟ · سرنوشت ميلياردها تومان از معاملات مشخص نيست. از سال قبل تا کنون ۵۰ درصد، از ارزش پول ملی کاهش يافته آن وقت می خواهيد واحد پول را عوض کنيد؟ · اعتبار مترو چه شد؟ چرا قاليباف را تحت فشار قرار میدهيد؟ · آقای حافظی از خدا بترس و حق کارگران را ضايع نکن! · آقای رئيس جمهور چرا سوخت مساجد شهرستانی را به قيد ليتری ۱۵۰ تومن نمیدهيد؟ پول نفت در حساب شخصی چه کسانی است که به حساب ذخيره ارزی نمیرود؟ · هيات رئيسه چرا صحبت نمايندههای تهران را قطع نمیکنيد اما سخن نماينده شهرستان را قطع می کنيد! Copyright: gooya.com 2016
|
||||||