یکشنبه 11 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاج زاده تهیه کنندگان گزارش کمیسیون ۹۰ مجلس را به مناظره فراخواند، تحول سبز

تاج زاده که در قرنطینه زندان اوین نگهداری می شود در واکنش به گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ خواستار مناظره با تهیه کنندگان این گزارش شد.

به گزارش تحول سبز، عضو مرکزیت جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین با بی اساس خواندن گزارش کمیسیون اصل نود در مجلس اعلام کرد: “هریک از اعضای این کمیسیون، بازجوها و یا شخص سردارمشفق که این گزارش براساس سخنان بی پایه و اساس او و کیفرخواست های غیرقانونی و غیرحقوقی در دادگاه های نمایشی نگارش شده است، جرأت دارند در مناظره با من شرکت کنند تا معلوم شود چه کسانی کودتا کرده اند و مملکت را به این وضعیت فلاکت بار رسانده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این زندانی سیاسی با تاکید بر این نکته که حتی بازجوها هم گزارش مجلس را قبول ندارند این پرسش را مطرح کرده است که :”چرا بعد از دو سال و نیم به جای ارائه گزارش حمله به کوی دانشگاه و مجتمع سبحان، همان گزارش بی پایه و بنیان روزهای اول کودتا توسط کمیسیون اصل نود در مجلس قرائت شده که خیلی از بازجوها هم در حال حاضر آن را قبول ندارند و حاضر به دفاع از آن نیستند؟”

تاجزاده هم چنین با تشکر از کسانی که در انتخابات مجلس نهم ثبت نام نکرده اند، گفت:” اگر انتخابات آزاد برگزار می شد همه ما با کمال میل در آن شرکت می کردیم اما شرکت در انتخابات رسوا برازنده هیچ اصلاح طلبی نیست.”


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016