یکشنبه 11 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعویق دادگاه عبدالفتاح سلطانی وکیل دادگستری، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر – امروز ۱۰ دی ماه دادگاه عبدالفتاح سلطانی، وکیل دادگستری و عضو کانون مدافعان حقوق بشر در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیر عباس، برگزار نشد.

بنابر این گزارش، آقای سلطانی در ساعت ۱۰ صبح پس از حدود ۴ ماه بازداشت موقت برای برگزاری جلسه دادگاه به دادگاه انقلاب اسلامی تهران منتقل شد که این دادگاه به علت عدم حضور نماینده دادستان برگزار نشده و تاریخ مشخصی برای برگزاری مجدد دادگاه این وکیل دادگستری از سوی شعبهٔ ۲۶ تعیین نگردیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیش‌تر در دفاعیات آخر که از سوی شعبه سوم دادسرای مستقر در زندان اوین اخذ گردید اتهامات این فعال حقوق بشر، «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور-ماده ۶۱۰»، «تبلیغ علیه نظام -ماده ۵۰۰» و «تاسیس گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور از طریق تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر - ماده ۴۹۸» و نیز «تحصیل مال نامشروع» عنوان شده بود.

عبدالفتاح سلطانی، روز نوزدهم شهریورماه، برای بار چهارم در حالی که به منظور انجام امور شغلی و پیگیری پرونده موکلین خود به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود، توسط چهارتن از ماموران امنیتی بازداشت شد و سپس ماموران به همراه وی به دفتر و منزل ایشان مراجعه کرده و ضمن تفتیش چندساعته، اسناد، کامپیو‌تر شخصی و وسایل ایشان را ضبط کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016