جمعه 16 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور:امنيت همه جانبه انتخابات مجلس را تامين خواهيم کرد، ایسنا

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور با بيان اين‌که «امنيت همه جانبه انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي را تامين خواهيم کرد» گفت: براي تامين امنيت انتخابات تدابير لازم انديشيده شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) علي عبداللهي در جلسه شوراي تامين استان زنجان، اظهار کرد: وجود ساختار مناسب انتخابات از ويژگي‌هاي کشور است.

وي با اشاره به اين‌که «دشمنان قسم‌خورده نظام همواره در حال توطئه‌چيني عليه نظام جمهوري اسلامي ايران هستند» تصريح کرد: مردم و دستگاه‌هايي که در راستاي تأمين امنيت کشور فعاليت مي‌کنند بايد هوشيار بوده و اجازه هيچ‌گونه دخالت و تصرفي را به دشمنان ندهند.

وي با تأکيد بر اين‌که «اجازه هيچ‌گونه فعاليت ضدامنيتي در زمان انتخابات را نخواهيم داد» عنوان کرد: در راستاي تامين امنيت انتخابات همه استانداري‌ها و فرمانداري‌ها نسبت به اين قضيه توجيه شده‌اند و دستورالعمل‌هاي لازم نيز ابلاغ شده است.

وي با بيان اين‌که «در موضوع امنيت کشور و مردم با کسي شوخي و تعارف نداريم» افزود: کساني که قصد مخدوش کردن انتخابات را دارند، بايد بدانند مقوله امنيت شوخي‌بردار نيست.

معاون امنيتي و انتظامي وزارت کشور، ابراز اميدواري کرد: در سايه امنيت موجود در کشور انتخابات آتي در امنيت کامل برگزار خواهد شد.

عبداللهي، ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتي و اقدامات پيش‌گيرانه، گروه‌هاي تروريستي شرق کشور در 11 ماه گذشته هيچ‌گونه عمليات تروريستي نداشته‌اند و هم‌اکنون در شرق، گروهک تروريستي جندالشيطان و در غرب کشور گروهک تروريستي پژاک به‌طور کامل با تدابير امنيتي مسوولان در حال فروپاشي مي‌باشند.

معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور با اشاره به جلسات اخير هيأت پاکستاني با هيأت ايراني، گفت: مذاکره ما با پاکستان در بسياري از موضوعات پيشرفت خوبي داشته و در مذاکرات با آن‌ها که اسمش را ديپلماسي امنيتي مي‌گذاريم، گام‌هاي خوبي براي ايجاد امنيت در شرق کشور برداشته‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي همچنين در خصوص انسداد مرزهاي مشترک ايران و افغانستان، متذکر شد: انسداد اين مرزها جواب داده و مرز ايران با افغانستان تقريباً بسته شده است که به دنبال آن تردد موادمخدر در اين مرزها نيز به سختي صورت مي‌گيرد.

وي ادامه داد: با توجه به اقدامات ايران در مرزهاي ايران و افغانستان قاچاقچيان براي قاچاق مواد مخدر به سمت مرزهاي مشترک با پاکستان سوق پيدا کرده‌اند که در اين خصوص براي مقابله با قاچاقچيان با پاکستان مذاکراتي شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016