یکشنبه 18 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رییس جمهوری طبق قانون تنها در صحن علنی مجلس حضور می یابد، ایرنا

تهران- معاون پارلمانی رییس جمهوری با اعلام اینكه هیچ دعوتی از 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری برای حضور در كمیسیون های مجلس انجام نشده است، گفت: طبق قانون، رییس جمهوری تنها در صورتی كه سووال به صحن علنی بیاید، برای پاسخگویی در آنجا حاضر می شود.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمدرضا میرتاج الدینی' در گفت و گویی تصریح كرد: در این مرحله از طرح سووال، نماینده یا نمایندگانی از طرف رییس جمهوری برای پاسخگویی در كمیسیون ها حضور می یابند.

وی در عین حال گفت: طرح دوباره برخی موضوعات در حالی است كه پیش از این زمانی كه مشابه آنها در كمیسیون اصل 90 مطرح شده بود، پاسخ های مكتوب از طرف معاونت های حقوقی و پارلمانی رییس جمهوری ارایه شد و اكنون همان موضوعات در قالب سووال از رییس جمهوری مطرح شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با انتقاد از رسانه ای كردن این موضوع از سوی كمیسیون های مجلس گفت: هیچ كدام از كمیسیون ها از رییس جمهوری دعوت نكرده اند و جای تعجب دارد كه در دستور كار هفتگی خود، حضور رییس جمهوری را اعلام كرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس این گزارش، كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دستور كار هفته جاری خود كه روز جمعه برای رسانه ها نیز ارسال شده است، حضور رییس جمهوری را در نشست روز سه شنبه خود عنوان كرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016