جمعه 23 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترور "مصطفی احمدی روشن" را محکوم می کنيم! هيئت سياسی ـ اجرائی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)

در سالگرد ترور دو کارشناس هسته‌ای ايران ـ دكتر علی محمدی و دكتر شهرياری ـ مصطفی احمدی روشن استاد دانشگاه و معاون بازرگانی سايت هسته ای نطنز به همراه راننده اش در تهران ترور شد. به نوشته مطبوعات ايران يک موتورسوار با اتصال يک بمب مغناطيسی به بدنه پژو ۴۰۵، آن را منفجر کرد. بمب مغناطيسی به كار رفته در انفجار خودرو پژو، از نوع بمب‌هائی بوده است كه قبلا نيز برای ترور دانشمندان ايران از آنها استفاده ‌شده است.

اين چندمين اقدام تروریستی است که در طی سه سال گذشته صورت گرفته و به قتل انسان ها منتهی گردیده است. گرچه تا کنون هيچ دولت و يا گروهی مسئوليت ترورها را برعهده نگرفته است، اما جمهوری اسلامی در تمام اين موارد انگشت اتهام را متوجه دولت اسرائيل، انگليس و امريکا کرده است. دولت های امريکا و انگليس دخالت کشورشان در ترورها را همواره رد کرده اند اما دولت اسرائيل سکوت اختيار کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارگان های اطلاعاتی و امنيتی رژيم به جای خنثی کردن ترورها، نيروی اصلی خود را برای سرکوب مخالفين و منتقدين اختصاص داده اند. در مطبوعات ايران به نقل از مسئولين کشور گفته شده است: "به دنبال ترور مصطفی احمدی روشن، برنامه‌ريزی‌ها برای ورود به فاز مقابله به مثل جدی شده است" (روزنامه شرق امروز). اين بيان به معنی اعتراف به ناتوانی در خنثی کردن عمليات تروريستی و توسل به روش هائی است که می تواند پيامدهای فاجعه باری برای کشور ما داشته باشد و خطر حمله نظامی را تشديد کند.

ترور توسط هرکشور و يا هرگروه صورت گيرد، محکوم است. هيئت سياسی ـ اجرائی سازمان، ترور کارشناسان هسته ای را شديدا محکوم می کند و معتقد است که ترور راه حل بحران هسته ای نيست.

اعلاميه هيئت سياسی ـ اجرائی سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)

٢٢ دی ١٣٩٠ (١٢ ژانويه ٢٠١٢)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016