جمعه 30 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاریجانی: رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود، مهر

قم - خبرگزاری مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی و برخی کشورها در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: باید به گونه ای به رژیم صهیونیستی گوشمالی داده شود که دیگر نتوانند با کشور ما بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب حوزه در گفتگو با خبرنگاران در مورد مصوبه اخیر مجلس در مورد احقاق حقوق دانشمندان ترور شده اظهار داشت: احقاق حقوق افرادی که تاکنون ترور شده‌اند کارآمد و کافی نیست.

وی ادامه داد: مسئله ترور در برخی از کشورها مثل رژیم صهیونیستی سابقه طولانی دارد.

رئیس مجلس گفت: در چند سال اخیر این کشورها نسبت به مسئله هسته‌ای حرکت‌های دزدانه‌ای انجام دادند و این نشان می‌دهد که برخورد مناسبی با این کشورها نمی‌شود.

لاریجانی با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این جنایت‌هایی نمونه ای از که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد و سازمان‌های بین‌المللی سکوت می‌کنند و گاهی ژستی می‌گیرند که حرفی زده باشند ولی عملی در آنها دیده نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: باید به رژیم صهیونیستی گوشمالی داده شود که نتوانند با کشور ما بازی کنند و کاری که در مجلس انجام شد سازوکارهای پیگیری این مسائل را بهتر می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016