شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلار آزاد ۱۸۴۰ تومان و يورو ۲۴۰۰ تومان شد، مهر

با وجود آغاز اجرای سياست‌های ارزی بانک مرکزی، قيمت دلار از صعود باز نايستاد و نرخ دلار در بازار آزاد ۱۸۴۰ تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اجرای سياست‌های جديد ارزی بانک مرکزی، بازار ارز از تب و تاب نيفتاد و نرخ دلار همچنان افزايش يافت، بر اين اساس نرخ فروش هر دلار امروز در بازار سياه ۱۸۴۰ تومان و نرخ خريد ۱۷۸۰ تومان تعيين شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قيمت دلار که در سالهای اخير هر بار به دليلی افزايش يافته است، در ماههای اخير با هجوم نقدينگی دچار نوسانات شديدی شد که اين نوسانات بی سابقه بود و باعث شد سود سرشاری به دليل افزايش قيمت نصيب دلالان و صرافان شود.

علی رغم تصميمات جديد برای حذف دلالان و واسطه گران ارزی و تصميم اخير مجلسی‌ها مبنی بر قاچاق تلقی شدن خريد و فروش ارز آزاد، نرخ دلار همچنان رو به افزايش است.

نرخ انواع ارز امروز در بازار آزاد با نوساناتی همراه بوده است. برهمين اساس، نرخ يورو همچنان رو به افزايش است و نرخ فروش آن ۲۴۰۰ تومان و نرخ خريد ۲۲۸۰ تومان اعلام شد، قيمت فروش هر پوند ۲۸۵۰ تومان و قيمت خريد ۲۷۵۰ تومان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016