شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيراندازی مستقيم نيروهای نظامی و کشته شدن يک شهروند کُرد، کُردپا

کُردپا: در پی تيراندازی مستقيم نيروهای نظامی حکومت اسلامی ايران، مستقر در شهرستان قزوين به روی خودروی کاسبکاران کُرد يک تن از سرنشينان جان خود را از دست داده و دو تن ديگر مصدوم گرديدند.

برپايه خبر ارسالی به آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز چهارشنبه، بيست و هشتم دی ماه خودروی حامل اجناس کاسبکاران کُرد که از سنندج عازم تهران بود هدف شليک مستقيم نيروهای نظامی قرار گرفته و در نتيجه يک شهروند کُرد به نام امير زندی فرزند عبدالله جان خود را از دست داده و دو تن ديگر به نام های شاپور زندی فرزند محمد و صالح زندی فرزند حاجی صادق زخمی گرديدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه گزارش ارسالی آمده است:نيروهای نظامی حکومت ايران بعد از شليک مستقيم و زخمی شدن دو تن از شهروندان کُرد اقدام به بازداشت آنان نموده و کليه ی اجناس را توقيف و مصادره کردند.

اين سه شهروند کُرد از اهالی روستای "سراب سوره" شهرستان سنندج می باشند.

بنابه آمارهای مندرج در مرکز آمار آژانس خبررسانی کُردپا، ظرف مدت ده ماه اخير جمعاً ٧٣ شهروند کُرد از سوی مأموران نظامی و انتظامی حکومت اسلامی ايران با شليک مستقيم جان خود را از دست داده و ٥٧ تن ديگر زخمی شدند.

موارد فوق الذکر تنها آمارهای به ثبت رسيده در مرکز آمار کُردپا بوده و احتمال افزايش آمارها بالقوه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016