یکشنبه 9 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد نمایندگان از تأخیر دولت در مدیریت نوسانات بازار ارز و سکه، فارس

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس از انتقاد نمایندگان ملت به دولت به دلیل ورود با تأخیر قوه مجریه برای ساماندهی نوسانات بازار ارز و سکه و عدم مدیریت این موضوع خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به ارائه گزارشی از جلسه غیر علنی غیر رسمی امروز (یکشنبه) نمایندگان مجلس با سید‌شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی که برای بررسی نوسانات بازار ارز و طلا تشکیل شده بود، پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه تاکنون حسینی، بهمنی و غضنفری به مدت ۴۵ دقیقه به سخنرانی پرداختند و هر یک گزارشی در زمینه حوزه کاری خود و وضعیت موجود و شرایط فعلی ارائه دادند.

وی در ادامه به بیان موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان دولت در این جلسه پرداخت و تصریح کرد: دولتی‌ها به علل نوسانات و نابسامانی‌های بازار ارز و طلا و دلار پرداختند و نیز بر کنترل این بازار با اجرای سیاست‌های انجام شده تأکید کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس با بیان اینکه پس از سخنرانی ۴۵ دقیقه‌ای دولتی‌ها، سید‌حسین هاشمی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس، غلامرضا مصباحی‌مقدم از کمیسیون اقتصاد، احمد توکلی از مرکز پژوهش‌های مجلس و رضا عبداللهی از کمیسیون برنامه و بودجه سخنرانی کردند، تصریح کرد: دولتی‌ها در این جلسه درباره ذخایر ارزی و توانمندی‌های موجود کشور مطالبی را مطرح و بیان کردند که ایران از ذخایر خوبی برخوردار است و پشتوانه ارزی خوبی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در خاتمه یادآور شد: نمایندگان مجلس در این جلسه نسبت به ورود دیرهنگام و با تأخیر دولت در زمینه نابسامانی‌های بازار ارز و سکه انتقاد کردند و گفتند که باید این نوسانات زودتر توسط دولت مدیریت و کنترل می‌شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016