شنبه 15 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رزمايش "حاميان ولايت" نيروی‌زمينی سپاه در جنوب کشور آغاز شد، ايسنا

فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز رزمايش «حاميان ولايت» توسط اين نيرو در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور با اعلام اين خبر افزود: اين رزمايش از سلسله رزمايش‌های تخصصی نيروی زمينی سپاه است که با شرکت بخشی از يگان‌های عملياتی قرارگاه مدينه برگزار می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه "نزديک به يک ماه قبل، نيروی زمينی سپاه رزمايش زرهی «شهدای وحدت» را در شرق کشور برگزار کرد"، گفت: هم‌اکنون نيز رزمايش هوابرد "حاميان ولايت" در منطقه عمومی جنوب کشور برگزار می‌شود.

فرمانده نيروی زمينی سپاه با تشريح اهداف برگزاری رزمايش حاميان ولايت، تصريح کرد: اين رزمايش به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی يگان‌ها، نمايش بخشی از توانمندی‌های يگان‌های نيروی زمينی سپاه در برابر تهديدات و در راستای انجام رزمايش‌های تقويمی تخصصی اين نيرو انجام می‌شود.

پاکپور در پايان، با بيان اينکه "بخشی از نوآوری‌ها و توانمندی‌های جديد نيروی زمينی سپاه در رزمايش حاميان ولايت به نمايش درمی‌آيد"، تاکيد کرد: بالا بردن توانمندی‌های طرح‌ريزی و هدايت در سطوح مختلف نيرو و همچنين ارتقاء آمادگی‌های اطلاعاتی و عملياتی يگان‌ها به منظور برقراری امنيت در شرايط گوناگون و متفاوت، از ديگر اهداف برگزاری اين رزمايش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016