دوشنبه 17 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح مهران براتی به بخش فارسی راديو سوئد در مورد کنفرانس بنياد پالمه

جناب آقای عقيلی،

در تارنمای راديو شما خبری با اين مضمون درج شده:
"Jens Orback مدير مرکز اولوف پالمه به راديوی بين المللی سوئد می گويد که همچون کنفرانس های ديگری که اين مرکز ازجمله دررابطه با برمه و سوريه برگزارکرده، کنفرانسی به پيشنهاد منتقدان رژيم ايران برای بحث و گفتگو درباره ی مسائل اين کشور برگزارمی کند. او می گويد که شايعاتی نيز ازسوی رژيم ايران که نسبت به اين کنفرانس بدگمان است منتشرشده، شبيه به موردی که دررابطه با سوريه پيش آمد، اما مرکزاولوف پالمه به کار خود براساس اهداف تعيين شده برای مرکز که کمک به رشد دموکراسی در کشورهای مختلف است ادامه می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيشنهاد برگزاری اين کنفرانس و اسامی شرکت کنندگان ازسوی چندفعال سياسی ايرانی در خارج
کشور شهريار آهی، محسن سازگارا، حسن شريعتمداری، مهران براتی و فريدون احمدی در ماه اکتبرگذشته به مرکز اولوف پالمه داده شد و اين مرکز کميته ای را برای بررسی اين موضوع و برپايی کنفرانس تشکيل داد که يکی از اعضای آن رضا طالبی، عضو مرکز اولوف پالمه در يوتبوری است.

اين خبر واقعيت ندارد. من در رابطه با کنفرانس مورد نظر در اينجا نه نامه ای به بنياد اولاف پالمه نوشته ام و نه تماسی داشته ام. از چند و چون اين کنفرانس هم ابتدا با شرکت در گردهم آيی مشورتی در هامبورگ آلمان با خبر شدم. من پروژه انتخابات آزاد را بهترين راه دستيابی به آزادی می دانم و از هر بنيادی نيز که در اين جهت حامی ايرانيان باشد ممنونم و اين کار را دخالت در امور ديگر کشورها نمی دانم، ولی من هيچگاه با افرادی که ذکر شده اند نامه ای به بنياد پالمه ننوشته ام. ممکن است کسانی ما را خرج کرده باشند تا پاسخگوی مدعيان رقيب باشند.

با ارجاع به قانون مطبوعات در خواست می کنم اين پاسخ را در تارنمای راديو درج نماييد

با سپاس از زحمات قابل قدردانی شما
مهران براتی
چهارم فوريه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016