چهارشنبه 19 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايش ماکت پهپاد جاسوسی آمريکا در راهپيمايی ۲۲ بهمن ماه، مهر

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعيه‌ای از نمايش ماکت هواپيمايی جاسوسی بدون سرنشين آمريکا در راهپيمايی ۲۲ بهمن ماه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سپاه نيوز؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعيه ای ضمن تبريک فرارسيدن سی و سومين سالگرد پيروزی شکوهمند اسلامی با اشاره به درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم برای نمايش هواپيمای جاسوسی بدون سرنشين آمريکا آورده است: با بررسی‌های بعمل آمده تصميم گرفته شد ماکت پهپاد جاسوسی RQ۱۷۰ که در آذر ماه سال جاری پس از تجاوز به عمق ۲۵۰ کيلومتری ميهن اسلامی با الطاف خداوندی مقهور جنگ الکترونيک حيرت آور رزمندگان اسلام شد و با عمليات کنترل و هدايت خارق العاده بر زمين نشانده شد، در فرصتی مناسب در معرض نمايش قرار گيرد.

اين اطلاعيه با بيان اينکه روز ۲۲ بهمن بهترين فرصت برای رونمايی و نمايش ماکت هواپيمای جاسوسی آمريکا است می افزايد: شکار پهپاد جاسوسی آمريکابيانگر ضعف و ناتوانی دشمن و ناکارآمدی قدرت فناوری آنان در مصاف با نيروهای مسلح کشور به شمار رفته و غلبه قدرت ايمان و معنويت برابر قدرت مادی را نشان می‌دهد.

اين اطلاعيه در پايان با اظهار اميدواری نسبت به اينکه در آينده پهپاد جاسوسی آمريکايی‌ها در معرض ديدگان ملت ايران و ديگر علاقمندان قرار خواهد گرفت، تصريح کرده است: ماکت هواپيمای بدون سرنشين RQ۱۷۰ توسط نيروی هوا فضای سپاه طراحی و ساخته شده است و نمايش آن در راهپيمايی ۲۲ بهمن و جشن پيروزی انقلاب اسلامی، داغ آمريکا و ديگر دشمنان ملت ايران را تازه خواهد کرد و شادی و نشاط مردم عزيز کشورمان را بدنبال خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016