شنبه 22 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ردصلاحیت‌شدگان در شورای نگهبان می‌توانند اعتراض کنند، مهر

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که توسط هیأت‌های اجرایی و هیأت مرکزی نظارت تأیید صلاحیت شده اند، اما شورای نگهبان صلاحیت آنها را تأیید نکرده است، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط هیئت‌های اجرایی و هیئت مرکزی نظارت تأیید صلاحیت شده اند، اما شورای نگهبان صلاحیت آنها را تأیید نکرده است می رساند ، به استناد تبصره 3 ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبصره 2 ماده 35 آیین نامه اجرایی، می توانند حداکثر ظرف مدت سه روز از تاریخ ابلاغ فرماندار یا بخشدار حوزه انتخابیه، شکایت خود را به همراه مدارک و مستندات مربوط، از ساعت 8 الی 16 در تهران به نشانی: میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید شاداب، روبروی هتل قدس، مرکز اخذ شکایات و یا در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات، تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

بنا بر این گزارش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016