یکشنبه 23 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوک گویی در مراسم ۲۲ بهمن! جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاعش نوشته: ديروز درحالي كه سيل جمعيت راه پيمايان 22 بهمن در تهران از مسيرهاي مختلف به سوي ميدان آزادي در حركت بودند، وجود ايستگاه‌هاي بين راهي در كنار مسيرها به ويژه در خيابان آزادي تدارك ديده شده بود كه نشان دهنده تلاش دستگاه‌هاي ذيربط بود، اما بعضي برنامه‌ها كه در بعضي از اين ايستگاه‌ها اجرا مي‌شد، تناسبي با يوم‌الله 22 بهمن نداشت.

از جمله اين برنامه‌هاي نامتجانس، جوك گوئي بود كه از قضا نتوانست مخاطب چنداني پيدا كند و حتي بعضي راه پيمايان از وجود چنين برنامه‌هائي در اين ايستگاه‌ها ابراز نارضايتي مي‌كردند و مي‌گفتند انتظار اينست كه در جشن انقلاب، كارهاي فرهنگي صورت گيرد تا خاطرات روزهاي انقلاب در سال 1357 به ويژه نقش امام خميني در مبارزه با رژيم ستم شاهي براي مردم بازگو شود.

به نوشته جمهوری اسلامی ديروز متأسفانه اين ايستگاه‌ها نه تنها چنين كاري انجام نمي‌دادند، تصاوير امام خميني را نيز ميان مردم توزيع نمي‌كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی گروه‌هاي سياسي نيز ديروز در تهران و شهرستان‌ها، از حضور مردم در راه پيمائي 22 بهمن براي تبليغات به نفع خود استفاده كردند.

اين گروه‌ها در تهران براي معرفي خود به توزيع شعار نوشته‌ها و حتي جزوه‌هاي حاوي اهداف خود در انتخابات مجلس نهم كه قرار است در 12 اسفند ماه برگزار شود پرداختند ولي در شهرستان‌ها حتي به معرفي و تبليغ خود نامزدهاي انتخاباتي نيز مبادرت كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016