سه شنبه 2 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مزروعی دروغی ديگر از "امپراطوری دروغ" را تکذيب کرد، ندای سبز آزادی

علی مزروعی، فعال سياسی وعضو دفتر سياسی جبهه مشارکت، با صدور اطلاعيه ای، خبرسازی رسانه های وابسته به جمهوری اسلامی و ادعای برگزاری جلسه مشترک با سازمان چريک های فدايی خلق را تکذيب کرد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس ششم که اين خبرسازی را دروغی ديگر از "امپراطوری دروغ" ناميده در اطلاعيه خود از همه کسانی که طالب حقيقت هستند خواسته است، برای پيگيری اخبار صحيح به رسانه های سبز مراجعه کنند.

به گزارش "ندای سبز آزادی" متن اين اطلاعيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز اطلاع يافتم که رسانه های امپراطوری دروغ خبری را با تيتر:" مفاد جلسه محرمانه شورای راه سبز اميد با گروهک فدائيان خلق افشا شد" انتشار داده و در آن آورده اند" در همين زمينه، اطلاعات موثق دريافتی «وطن‌امروز» حاکی است اردشير اميرارجمند، مجتبی واحدی و رجبعلی مزروعی در جلساتی با کادر رهبری گروهک فدائيان خلق (اکثريت) (يکی از انشعاب‌های سازمان مسلح چريک‌های فدايی و از گروهک‌های لائيک و ضددين مخالف جمهوری‌اسلامی) درباره ساختارهای حکومت خيالی آينده ايران به توافق رسيده‌اند که اين توافقات در چند محور مختلف بوده است."

هرچند انتشار چنين اخبار دروغی به امری روزمره و جاری برای رسانه هايی که از بودجه ملی ارتزاق می کنند تبديل شده است و اينها نه تنها کوچکترين پايبندی به آموزه های دينی و اخلاقی ندارند بلکه انصاف و مروت را هم قورت داده اند و با پيروی از قاعده ماکياولی « هدف، وسيله را توجيه می کند» برخود واجب می دانند که لابد برای حفظ قدرت و منافعشان هر دروغی را به ديگران و از جمله بنده نسبت دهند اما برای طالبان حقيقت اعلام می دارم انجام چنين جلسه يا جلساتی با حضور من و دو فرد نامبرده با کادر رهبری گروهک فدائيان خلق (اکثريت) تکذيب می شود و جالب اينکه هيچگاه ما سه نفری هم با هم جلسه ای نداشته ايم! روشن است وقتی انجام چنين جلسه يا جلساتی از پايه و اساس دروغ است همه آنچه ذيل خبر مزبور آمده است ساخته و بافته ذهن يا اذهان بيماری است که اين خبر را از صدر تا ذيل تنظيم و انتشار داده اند.

از آنجا که در امکان و توان امثال بنده نيست که هر روز به تکذيب دروغ های منتشره توسط رسانه های امپراطوری دروغ بپردازم و برای دروغ پردازی اينان نيز حد يقفی نيست، لذا از شر اين وسواسان خناس فقط می توان به خدا پناه برد و از او برای رسوايی اينان طلب ياری کرد. به همه عزيزانی که در پی دستيابی به اخبار صحيح در باره عملکرد امثال بنده به عنوان يک همراه کوچک جنبش سبز ملت ايران می باشند توصيه می کنم که به رسانه های سبز رجوع نمايند و اصل را بر دروغ بودن اخبار منتشره توسط رسانه های حکومتی و وابسته به اقتدارگران بگذارند.

علی مزروعی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016