چهارشنبه 3 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس: محدود کردن بازديد بازرسان آژانس قانونی است، ايلنا

قوانين ان پی تی اجازه ‌می‌دهد که کشورهای عضو حضور برخی از بازرسان را نپذيرد و يا برخی از آن را تعويض کند و همچنين بازديد آن‌ها را از مناطقی محدود کند.


ايلنا: عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای خود را با حضور برخی از بازرسان بين‌المللی در کشورمان بی‌ارتباط نمی‌دانيم.

سيد حسين نقوی حسينی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، از جزييات حضور بازرسان سازمان آژانس بين المللی انرژی اتمی در کشورمان و جزئيات روند بازديد‌ها و مذاکرات آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ايران همواره از حضور بازرسان بين المللی در کشور استقبال کرده و به دنبال راه‌های ديپلماتيک دراين زمينه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حضور بازرسان در کشورمان نشان ‌می‌دهد که هيچ ابهامی در حوزه فعاليت‌های هسته‌ای ايران وجود ندارد.

اين عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه جمهوری اسلامی از حضور بازرسان در کشور در چارچوب قوانين ان پی تی استقبال ‌می‌کند، گفت: محور مذاکرات بازرسان اخير در خصوص ابهاماتی است که برخی پايگاه‌های خبری در رابطه با برنامه هسته‌ای ايران مخابره ‌می‌کنند.

وی با اشاره به ترور برخی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان تصريح کرد: در گذشته شاهد بوديم برخی از جاسوسان اسرائيلی و غربی در قالب اکيپ‌های بازرسی به ايران ‌می‌آمدند و برای ترور دانشمندان هسته‌ای اطلاعات جمع ‌می‌کردند.

نقوی تاکيد کرد: ما ترور دانشمندان هسته‌ای خود را با حضور برخی از بازرسان بين‌المللی در کشورمان بی‌ارتباط نمی‌دانيم.

وی در پاسخ به اينکه از سوی کشورمان چه اقدامی بدين منظور صورت گرفته است، تصريح کرد: قوانين ان پی تی اجازه ‌می‌دهد که کشورهای عضو حضور برخی از بازرسان را نپذيرد و يا برخی از آن را تعويض کند و همچنين بازديد آن‌ها را از مناطقی محدود کند که جمهوری اسلامی در مواقعی از اين اختيار خود استفاده کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016