شنبه 6 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنیتی وزیر كشور: شرایط امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات مجلس آماده است، ایرنا

تهران- معاون امنیتی و انتظامی وزیر كشورهماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار عالی توصیف كرد و گفت كه شرایط امنیتی و انتظامی كشور برای برگزاری این انتخابات آماده است.

' علی عبدالهی' كه ریاست كمیته امنیت انتخابات مجلس نهم را برعهده دارد‘ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: هوشیاری مردم و البته تلاش دستگاه امنیتی كشور دلیل امن بودن فضای كنونی كشور است.

وی با تاكید براینكه هیچ دغدغه و نگرانی وجود ندارد، تصریح كرد: اطمینان داریم تا زمان انتخابات هیچ مشكل امنیتی نخواهیم داشت و انشاءالله با حضور گسترده و پرشور مردم و در شرایطی امن انتخابات برگزارخواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیركشور با تاكید بر اینكه در زمان حاضر در بهترین فضای امنیتی كشور بسر می بریم، اظهار داشت: رقابت سالم كاندیداها سبب ایجاد چنین فضایی شده است چرا كه خود آنان نیز توجه لازم را دارند كه دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره فعال هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالهی با یادآوری اینكه امروز سومین روز آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است، گفت: برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام شده، هیچ مشكلی وجود ندارد و این شرایط همچنان ادامه خواهد یافت.

رییس كمیته امنیت انتخابات در واكنش به كسانیكه تلاش می كنند درآستانه انتخابات مجلس نهم با طرح مباحثی فضای كشور را امنیتی جلوه دهند‘ اطمینان داد كه القای وجود چنین فضایی صحیح نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016