شنبه 6 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جدایی نادر از سیمین برنده جایزه سزار فرانسه (ویدئو)

فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین فیلم خارجی سزار فرانسه شد. سزار که به اسکار فرانسه مشهور است بعد از کن مهمترین رویداد سینمایی این کشور است.


این فیلم به نویسندگی، تهیه و کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی لیلا حاتمی، پیمان معادی و شهاب حسینی تاکنون چند جایزه بین‌المللی را از جشنواره‌های مختلف از آن خود کرده و نامزد دریافت دو جایزه اسکار نیز هست. مراسم اسکار غروب یکشنبه به وقت لس آنجلس برگزار می شود. جدای نادر از سیمین نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلمنامه است. این نخستین بار است که فیلمی از ایران نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه می شود. این جایزه معمولا فیلم های به زبان انگلیسی را شامل می شود.

اصغر فرهادی در مراسم سزار حاضر نبود و تهیه کننده فیلم آن را به جای اصغر فرهادی دریافت کرد و از فرهادی تقدیر کرد.


جدایی نادر از سیمین خرس طلایی بهترین فیلم را از جشنواره فیلم برلین از آن خود کرد و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی را ربود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016