یکشنبه 7 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل شركت ملي نفت: پول ایران در اروپا بلوکه نشده، ایسنا

مدير عامل شركت ملي نفت ايران با رد بلوكه شدن پول نفت ايران در اروپا، خاطر نشان كرد كه ايران براي دريافت پول نفت فروخته شده خود از كشورهاي اروپا هيچ گونه مشكلي ندارد.

احمد قلعه‌باني در پاسخ به اين سوال خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مبني بر اين كه از سوي برخي از رسانه‌ها اعلام ‌شده كه پول نفت فروخته شده به كشوره‌هاي اروپايي، بعد از قطع صادرات نفت ايران به دو كشور انگليس و فرانسه بلوكه شده است، تاكيد كرد: براي دريافت پول نفت فروخته شده خود از كشورهاي اروپا هيچ گونه مشكلي نداريم.

وي گفت: كشورهاي اروپايي وارد كننده نفت ايران بايد با سررسيد تاريخ پرداخت، پول نفت ايران را بپردازند.

به گزارش ايسنا، بعد از آن كه اتحاديه اروپا تصميم گرفت واردات نفت خام از ايران را از اول جولاي 2012 متوقف كند، ايران در تاريخ 30 بهمن ماه در اقدامي پيش‌دستانه صادرات نفت خود را به دو كشور انگليس و فرانسه متوقف كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين مسوولان نفتي كشور اعلام كردند در صورتي كه ساير كشورهاي اروپايي واردكننده نفت ايران قراردادهاي بلند مدت دو تا پنج ساله و بدون شرط را با ايران امضا نكنند، در مورد روند صادرات نفت خام به اين كشورها نيز بازنگري صورت خواهد گرفت.

بر همين اساس به گفته قلعه‌باني، بعد از قطع صادرات نفت خام به دو كشور انگليس و فرانسه، برخي از كشورهاي اروپايي مذاكراتي را با ايران داشته‌اند و برخي نيز در حال مذاكره براي امضاي قرارداد طولاني مدت با ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016