پنجشنبه 11 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمک ۱۰۰ ميليون دلاری ليبی به مخالفان سوری، ايلنا

الحريزی: دولت ليبی به مخالفان سوری اجازه می دهد که برای خود در طرابلس پايتخت اين کشور دفتر افتتاح کنند.


ايلنا: دولت ليبی از کمک ۱۰۰ ميليون دلاری به مخالفان سوری و افتتاح يک دفتر يرای آنها در «طرابلس» خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از رويترز،«محمد الحريزی» سخنگوی شورای ملی انتقالی ليبی گفت: دولت ليبی در راستای حمايت از مخالفان سوری کمک های بشردوستانه به ميزان ۱۰۰ ميلون دلار به آنها ارائه می دهد.

الحريزی افزود:دولت ليبی به مخالفان سوری اجازه می دهد که برای خود در طرابلس پايتخت اين کشور دفتر افتتاح کنند.

سخنگوی شورای ملی انتقالی ليبی در پاسخ به اين پرسش که دولت ليبی با وجود مشکلات فراوان و نيازش به پول برای بازسازی کشور آيا توانايی آن را دارد که چنين کمکی به مخالفان سوری بکند،گفت:مشکلی در اين زمينه وجود ندارد.

با وجود اين وی تصريح کرد که هنوز مشخص نشده که کمک های بشردوستانه ليبی به مخالفان سوری که شامل دارو و مواد غذايی است،چگونه به دست آنها می رسد.

دفتر نخست وزيری ليبی نيز اعلام کرد که با همکاری سازمان کمک های بشردوستانه ليبی و صليب سرخ اين کشور چگونگی تحويل کمک ها به مخالفان سوری مشخص می شود.اين دفتر از مردم ليبی خواست به مخالفان سوری کمک های خود را جمع آوری کنند.

دولت ليبی يکی از کشورهايی که ماه اکتبر «شورای ملی»مخالفان سوری را به عنوان نماينده رسمی مردم سوريه به رسميت شناخت و ماه گذشته نيز کاردار و کارمندان سفارتخانه سوريه را در اعتراض به خشونت ها در اين کشور از خاک خود اخراج کرد.هفته جاری نيز هيئتی از مخالفان سوری از طرابلس ديدن کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016