یکشنبه 14 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اميرارجمند: ميزان مشارکت از قبل مشخص شده بود تا ادعای رکورد شکنی ها اثبات شود، کلمه

سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز اميد از همه شهروندان مسئول و فعالان جنبش سبز که با عدم شرکت در انتخابات نمايشی که مغاير با استانداردهای اوليه يک انتخابات ازاد است، اعتراض خود را به وضعيت اسفبار کشور اعلام کردند تشکر می کند.

اردشير اميرارجمند در گفت و گو با کلمه با تقدير از عدم مشارکت مردم در اين انتخابات گفت: قطعا بر همگان آشکار است که ميزان مشارکت در اين انتخابات نيز از قبل مشخص شده بود تا ادعای رکورد شکنی های متوالی، البته در کنار رکوردهای مربط به فساد، اختلاس، بی کاری، جرائم اجتماعی، نرخ ارز و غيره ادامه يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور ارشد ميرحسين موسوی با بيان اينکه اقتدارگرايان در سراسر جهان رفتاری مشابه دارند، ادامه داد: ظاهرا ميزان مشارکت برای انتخابات آتی رياست جمهوری و شخص رئيس جمهور آينده نيز مشخص شده است.

وی با اشاره به ويژگی های يک انتخابات آزاد گفت: تا هنگامی که انتخابات توسط نهادهای مستقل نظارت نشود، سلامت انتخابات قابل تاييد نخواهد بود. انتخاباتی که در ان يکی از جناحهای اصلی سياسی به صورت غير قانونی حذف شده باشد، احزاب و مطبوعات مستقل وجود نداشته باشند، عده ای ميلياردها تومان از بيت المال و امکانات دولتی و عمومی را صرف هزينه مبارزات انتخاباتی خود کنند و مجريان و ناظران به قانون بی توجه هستند و بر اساس فرمان و دستور مراجع امنينی عمل می کنند، انتخابات نيست.

اميرارجمند افزود: اعلام آمار ۶۴ درصدی شرکت در انتخابات اين دوره مجلس همانقدر اعتبار دارد که ادعای بشار اسد، که در حال قتل عام مردم حمص است، در مورد شرکت بيش از ۵۰ درصد مردم سوريه در رفراندم قانون اساسی ان کشور و رای بيش از ۸۵ درصد به آن.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016