سه شنبه 16 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نرگس محمدی به شش سال زندان محکوم شد، کانون مدافعان حقوق بشر

نرگس محمدی، نايب رييس کانون مدافعان حقوق بشر در دادگاه تجديد نظر به ۶ زندان محکوم شد.
به گزارش سايت کانون مدافعان حقوق بشر، نرگس محمدی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی که رياست آن بر عهده قاضی پير عباسی است به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود که اين حکم در شعبه ۵۴ دادگاه تجديد نظر به ۶ سال زندان تغيير يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حکم نرگس محمدی در تاريخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۰ صادر و در ۱۴ اسفند به وکيل وی ابلاغ شده است.
اين در حالی است که روز قبل نيز عبدالفتاح سلطانی، سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ۱۸ سال زندان محکوم شد.
بر اساس اطلاعات رسيده در طول ۳ سال گذشته، نهادهای امنيتی به صورت مستمر از اعضای شورای عالی نظارت کانون مدافعان حقوق بشر خواسته اند تا از کانون مدافعان حقوق بشر استعفا داده و عليه اين کانون و شيرين عبادی، رييس کانون مدافعان حقوق بشر اعترافات تلويزيونی کنند و ندامتنامه بنويسند.
همچنين بارها به اعضای کانون مدافعان حقوق بشراعلام شده است که اگر به خواسته های مأموران توجه نشود با اعمال فشارهای بيشتر و محروميت های جديد مواجه خواهند شد.
شيرين عبادی، برنده جايزه صلح نوبل و رييس کانون مدافعان حقوق بشر پيش از اين از اعمال فشارها بر اعضا و همکاران کانون مدافعان حقوق بشر سخن گفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016