شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون پارلماني احمدی نژاد:تعامل مجلس و دولت در حد اعلا، لازمه حل مشکلات مردم است، ایسنا

معاون امور مجلس رئيس جمهور ضمن تاکيد بر آمادگي اين معاونت براي همکاري با مجلس نهم همچون گذشته، گفت: لازم است براي حل مشکلات و روان سازي خدمت به مردم ، بستر و زمينه همکاري مجلس و دولت به حد اعلا برسد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام محمد رضا ميرتاج الديني تصريح کرد: هر چقدر فضا و بستر همکاري قواي مقننه و مجريه بيشتر باشد به همان مقدار براي مردم منفعت دارد لذا مجلس نهم و دولت بايد اين زمينه و فضا را روانتر و سهل تر کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي به حضور گسترده مردم در انتخابات اخير مجلس اشاره کرد و افزود: ملت با اين حضور تکليف خودش را انجام داد و از اين پس نمايندگان مجلس و دولت خدمتگزار مي بايست با تعامل و همکاري بيشتر دين خود را به اين مردم فهيم ادا کند که در شان آنان باشد.

معاون امور مجلس رئيس جمهور با تاکيد بر گفتمان دولت مبني بر عدالت ورزي و خدمت خالصانه به ملت غيور ايران، خاطر نشان کرد: دولت از ابتداي تشکيل اصل را بر خدمت خالصانه و بي منت به مردم عزيز قرار داده و با تمام تلاش اين راه را ادامه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016