جمعه 4 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: ايران با هر طرحي كه ناقض حاكميت سوريه نبوده همراهي مي‌كند، ایسنا

سخنگوي وزارت خارجه ایران گفته است که کشورش با هر طرحي كه ناقض حاكميت سوريه نبوده و متضمن مطالبات ملت سوريه و اجراي روند اصلاحات اعلام شده از سوي رئيس جمهور و مسئولان دولت سوريه و برقراري ثبات و آرامش در اين كشور باشد، همراهي مي‌كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوي وزارت خارجه گفت: ايران با هر طرحي كه ناقض حاكميت سوريه نبوده و متضمن مطالبات ملت سوريه و اجراي روند اصلاحات اعلام شده از سوي رئيس جمهور و مسئولان دولت سوريه و برقراري ثبات و آرامش در اين كشور باشد و زمينه گفت‌وگوهاي ملي را در اين كشور فراهم سازد ، همراهي مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان در واكنش به بيانيه شوراي امنيت سازمان ملل متحد اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران ضمن تاكيد مجدد بر حل و فصل وضعيت كنوني سوريه از طريق راهكار سياسي و پرهيز از هرگونه شتابزدگي و اقدام مداخله جويانه اعلام مي دارد با هر طرحي كه ناقض حاكميت اين كشور نبوده و متضمن مطالبات ملت سوريه و اجراي روند اصلاحات اعلام شده از سوي رئيس جمهور و مسئولان دولت سوريه و برقراري ثبات و آرامش در اين كشور باشد و زمينه گفت‌وگوهاي ملي را در اين كشور فراهم سازد ، همراهي خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016