یکشنبه 6 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوغان: آماده ميانجيگري بر سر برنامه‌ هسته‌يي ايران هستيم، ایسنا

نخست وزير تركيه از آمادگي كشورش براي ميانجيگري بر سر برنامه‌ هسته‌يي ايران خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) رجب طيب اردوغان پيش از ترك كشورش به مقصد كره جنوبي در كنفرانس خبري در فرودگاه آتاتورك استانبول به خبرنگاران گفت: تركيه مي‌تواند بين طرف‌هاي مرتبط با برنامه‌ هسته‌يي ايران به ميانجي‌گري بپردازد.

وي افزود: تركيه آماده هرگونه پيشنهادي در رابطه با برنامه‌ هسته‌يي ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نخست وزير تركيه هم‌چنين با اشاره به گروهك تروريستي جدایی‌طلب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بيان كرد: دولت تركيه تا آخر به فعاليت‌هايش در امر مبارزه با سازمان‌هاي تروريستي ادامه مي‌دهد و هرگز امكان ندارد كه با اين‌گونه سازمان‌هاي تروريستي نشست و برخواستي داشته باشد.

به گزارش روزنامه‌ مصري اليوم السابع، وي ادامه داد:‌اگر ضرورت يابد ما آماده انجام اقدام نظامي در خارج از مرزها هستيم همان‌طور كه قبلا انجام داديم.

عمليات‌هاي نظامي هم‌چنان در شهرهاي جنوب شرقي كشور براي پاكسازي اين مناطق از دست جدايي‌طلبان ادامه دارد و ما تا به آخر به مبارزه با تروريسم ادامه خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016