دوشنبه 7 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج تغييرات سعيد مرتضوی در تأمين اجتماعی

خبرگزاری فارس ـ در حکمی از سوی سعيد مرتضوی مديرعامل صندوق تأمين اجتماعی، بهنام پرهيزکار به سمت مشاور اجرايی و بختيار ملکی به سمت مديرکل دفتر مديرعامل منصوب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تأمين اجتماعی، در شرح وظايف و اختيارات مشاور اجرايی مديرعامل بر پيگيری اجرای برنامه‌های کوتاه مدت صندوق، اهتمام در طراحی و تدوين راهبردها و برنامه های ميان مدت و بلند مدت از طريق به کارگيری روش‌های علمی و همکاری و اخذ نظر گروه مشاورين و ساير کارشناسان صاحب نظر اعم از درون و برون سازمانی، برنامه‌ريزی دقيق و مدبرانه همراه با صحت، سلامت و شفافيت جهت شناسايی و معرفی افراد واجد شرايط جهت تدوين برنامه‌های علمی و کارآمد در راستای نيل به اهداف صندوق تأمين اجتماعی و بررسی مکاتبات و درخواست‌های وارده و صدور دستورات لازم و امضاء مکاتبات از طرف مديرعامل تأکيد شده است.

مدير عامل تأمين اجتماعی در حکمی بختيار ملکی را نيز به سمت مديرکل دفتر مديرعامل منصوب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016