جمعه 11 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزني‌هاي كلينتون در عربستان براي افزايش فشارها عليه سوريه

به گزارش ایسنا سفارت آمريكا در عربستان اعلام كرد هيلاري كلينتون، وزير خارجه‌ي اين كشور امروز (جمعه) با رهبران عربستان در رياض ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري فرانسه، هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا با هدف افزايش فشارها عليه دولت سوريه وارد عربستان شده و پس از آن به تركيه سفر مي‌كند.

سخنگوي سفارت آمريكا در عربستان اظهار كرد: هيلاري كلينتون براي گفت‌وگو با مقامات ارشد عربستان در رياض حضور دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت خارجه‌ي آمريكا پيشتر اعلام كرده بود، هيلاري كلينتون با ملك عبدالله، پادشاه عربستان و شاهزاده سعود الفيصل، وزير خارجه اين كشور ديدار و گفت‌وگو خواهد كرد.

قرار است كلينتون روز شنبه با وزيران پنج كشور همسايه عربستان كه در حوزه‌ خليج فارس هستند ـ كويت، بحرين، قطر، امارات متحده عربي و عمان ـ ديدار و گفت‌وگو كند.

كلينتون روز يكشنبه نيز وارد استانبول مي‌شود تا با مقامات عرب، ترك و غربي ديدار و گفت‌وگو كند.

مشاوران كلينتون اظهار داشتند وي در ديدارهاي خود درخصوص چگونگي متقاعد كردن بشار اسد، رييس‌جمهور سوريه براي پايان بخشيدن به خشونت‌ها رايزني مي‌كند.

وي هم‌چنين قصد دارد درخصوص مسائلي نظير افزايش تحريم‌ها عليه رژيم بشار اسد و راه‌هاي كمك به مخالفان در سوريه بحث و تبادل نظر كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016