شنبه 12 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انفجار يک بمب دست ساز مقابل ورودی منزل آيت الله سيستانی در نجف

پايگاه اطلاع‌رسانی حج - پرتاب بمبی دست ساز از سوی فردی ناشناس در خيابان الرسول نجف اشرف درست مقابل ورودی منزل حضرت آيت الله سيدعلی سيستانی از مراجع تقليد، زخمی شدن دو زائر ايرانی را رقم زد.

ابومسعود ساعدی مسوول امداد و پيگيری ستاد شمسا در نجف اشرف با اعلام اين خبر به خبرنگار اعزامی پايگاه اطلاع رسانی حج گفت: اين بمب دست ساز رأس ساعت ۱۱:۴۰ دقيقه شب گذشته ۱۱ فروردين ماه منفجر شد.

وی اظهار داشت: بر اثر اين حادثه يک دختربچه ۹ ساله به نام مطهره منصوری از تهران تحت نظارت سازمان حج و زيارت با شماره باج ۵۱۱۷ ورودی ۹ فروردين ماه و حسين حسن زاده ۴۰ ساله از کرمان که به صورت انفرادی وارد عراق شده است، مجروح شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسوول امداد و پيگيری ستاد شمسا در نجف اشراف با اشاره به وضعيت جسمانی زائران آسيب ديده افزود: دو ترکش فلزی در ناحيه پشتی شکم و دو تا در ران پای چپ دختربچه ۹ ساله اصابت کرده که البته سطحی بوده، حال وی مساعد است و ساعت ۴ صبح امروز از بيمارستان مرخص شد.

وی با بيان اينکه پزشک معالج مطهره منصوری گفته که وی می تواند به زيارت کربلای معلی برود، اما راه رفتن کمتر را برای وی تجويز کرده است، گفت: بقيه درمان اين دختربچه در ايران انجام می شود و از بابت حال وی جای هيچ نگرانی نيست.

ساعدی اما حال مجروح دوم را مناسب ارزيابی نکرد و گفت: تعداد ترکش های اصابت کرده به بدن آقای حسين حسن زاده زياد است به طوری که تنها شش ترکش به شکم وی اصابت کرده و پيشانی و دست های وی نيز از برخورد اين ترکش ها در امان نمانده است.

وی با بيان اينکه زائر کرمانی که به صورت انفرادی وارد عراق شده، شب گذشته خونريزی داخلی داشته و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، ابراز اميدواری کرد که حال وی نيز به زودی مساعد شده و از بيمارستان مرخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016