جمعه 18 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه احمدی نژاد به هاشمی شاهرودی در خصوص استیضاح وزیر کار

به گزارش خبرگزاری فارس یک منبع آگاه گفت:‌ رئیس جمهور در نامه‌ای از هاشمی شاهرودی رئیس هیئت حل اختلاف خواسته است تا موضوع استیضاح وزیر کار، حل و فصل شود.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب مرتضوی به مدیرعاملی صندوق تأمین اجتماعی گفت: روز گذشته رئیس جمهور در نامه‌ای به هاشمی شاهرودی رئیس هیئت حل اختلاف خواستار حل مشکل استیضاح شیخ‌الاسلامی شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته این موضوع امروز با واکنش رئیس مجلس شورای مواجه شده و گفته است که نیازی به ورود هیئت حل اختلاف در استیضاح وزیر کار نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این منبع آگاه با بیان اینکه درخواست رئیس جمهور با موافقت رئیس هیئت حل اختلاف روبرو شده است، بیان داشت: در این نامه عنوان شده انتصاب مرتضوی از مصادیق استیضاح وزیر کار نیست و عملکرد وزیر باید عامل استیضاح باشد.

وی عنوان کرد: انتصاب جزء اختیارات وزیر است و استیضاح به منزله دخالت در امور اجرایی می‌شود.

این منبع آگاه گفت: شنبه هفته آینده موضوع استیضاح وزیر کار مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث استیضاح وزیر کار باید دید آیین نامه‌های هیئت حل اختلاف نقش مشورتی و توصیه‌ای دارد یا می‌تواند قوا را مکلف به تبعیت از مصوبات خود کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016