جمعه 18 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک نماینده روحانی مجلس: به راحتی می توانیم بمب اتم بسازیم

یک نماینده روحانی مجلس می گوید، فاصله بین غنی‌سازی۲۰ درصد تا ۷۵ درصد‎بسیار کوتاه‌است و جمهوری اسلامی به راحتی میتواند به ساخت بمب هسته ای بپردازد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس و عضو جامعه روحانیت تهران در گفت‌وگو با وبسایت "خانه ملت" با بیان اینکه فاصله بین غنی‌سازی ۲۰ درصد تا ۷۵ درصد بسیار کوتاه است، افزود: این امکان برای ایران وجود دارد حتی به غنی‌سازی بالای ۹۰ درصد به راحتی دست پیدا کند. حتی این امکان برای ایران از نظر علمی و فناوری وجود دارد که اقدام به تولید سلاح هسته‌ای کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عین حال گفت که جمهوری اسلامی با وجود توانایی ساخت بمب، آن را نخواهد ساخت.

آقای مصباحی مقدم همچنین گفته است که اگر ایران از پروژه های هسته ای خود دست بردارد، فشار غرب بر جمهوری اسلامی کمتر نخواهد شد.

این اولین باری است که یک مقام حکومتی امکان ساخت بمب هسته ای در ایران را تایید می کند. پیش از این رهبر جمهوری اسلامی گفته بود که از نظر او تلاش برای ساخت جنگ افزار هسته ای "حرام" است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016