شنبه 19 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت پرس تي وي از دولت آلمان

به گزارش فرارو مدير اتاق خبر پرس تي وي با اشاره به شکايت اين شبکه از دولت آلمان به نهاد نظارت رسانه اي مونيخ گفت: دادگاه رسيدگي کننده به شکايت پرس. تي وي ، ۲۴آوريل، 5 ارديبهشت برگزار مي شود.

حميدرضا عمادي مدير اتاق خبر پرس تي وي در گفت وگو با خراسان اظهار داشت: دولت آلمان در يک اقدام غيرقانوني به نهاد نظارت رسانه اي مونيخ (KALM) دستور داده که پخش پرس تي وي را از طريق ماهواره Astra در اروپا پخش مي شود قطع کند.وي افزود: اين اقدام دولت آلمان با قطع برنامه هاي Press.TV در انگليس تفاوت دارد چرا که دولت انگليس برنامه هاي شبکه را در انگليس قطع کرد اما دولت آلمان سعي دارد با اين اقدام به پخش شبکه در اروپا خلل وارد کند.

عمادي با سياسي خواندن اين حرکت دولت آلمان تاکيد کرد: اين اقدام غيرقانوني است از اين رو شبکه کار حقوقي گسترده اي را آغاز کرده و با ارسال نامه اي به نهاد نظارت رسانه اي مونيخ (KALM) ضمن غيرقانوني و غيرحقوقي خواندن اين اقدام، درخواست غرامت کرده است دادگاه بررسي شکايت پرس تي وي قرار است، ۲۴آوريل يعني ۵ ارديبهشت برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي درباره دلايل اين اقدام گفت: اقدام پرس تي وي در پخش خبر ناآرامي هاي اروپايي ناشي از رياضت اقتصادي و پوشش خبر شهادت شهيده حجاب نگاه جهادي را به آن معطوف کرد و دولت آلمان از اين امر بسيار خشمگين شد و منتظر موقعيتي بود تا پخش برنامه هاي پرس تي وي را در اروپا متوقف کند.آنها ادعا مي کنند شبکه مجوز پخش در اروپا ندارد درحالي که شبکه ۳سال است از طريق اين ماهواره پخش مي شود و چنين موضوعي مطرح نبوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016